En rolig händelse idag.

Hejsan!

Nu har det inte blivit skrivit på ett tag men jag kan säga som så här att Wild Pearl´s har inga valpar kvar från b-kullen, alla är tingade.
Benji åker troligtvis i veckan till sin nya familj, spännande!
Här kommer lite uppdaterade bilder på alla valpar från b-kullen.
Esra (Bounty) gillar att sitta på trappan och titta ut.
Esra, en kopia utav sin mamma.
Zolo (Bronx)



Zolo



Benji



Benji



Blake



Blake





Fick veta en väldigt rolig sak idag.
Min dotters hund Mickie blev pappa idag till två underbara små sötnosar.
En mörk nakentik och en vit hårig hane som har ett vitt öra och ett svart, precis som sin pappa.
Både jag och min dotter längtar tills vi får komma och hälsa på och träffa dessa små mirakel.
Alla vovvarna firade med smaskiga ben idag.
Ett STORT GRATTIS till mamma Mimmi med familj!

Jag avslutar med lite bilder som Mimmis matte Maria har skickat.
/ Tuija
Pappa Mickie
Mamma Mimmi



Valp 1 - Powderpuff hane




Valp 2- Nakentik




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0