Då drar jag igång bloggen igen.


Hejsan!

Som ni kanske har märkt så har varken hemsidan eller bloggen uppdaterats på länge och de beror på att det har skett en del förändringar i mitt liv så jag har helt enkelt inte haft tid eller lust att sitta framför datorn och kämpa med saker jag knappt förstår mig på.
Men nu är jag igång igen och jag har min dotter som hjälper mig, dock kommer jag endast använda mig utav bloggen och jag ska försöka uppdatera den så ofta jag kan.

Det som händer hos mig just nu är att Holly växer om magen mer och mer för var dag som går.
Veterinären gav mig siffran "3 plus" men jag har mina misstankar att det nog gömmer sig någon liten till därinne eller så är valparna bara väldigt stora. Men, men det får allt bli en överraskning sen när det väl är dags.
Om jag har räknat rätt så är valparna beräknade runt den 1 januari 2012 men jag är tveksam på att min Holly kommer att hålla inne dem så länge.

Holly är parad med Raffe (SE CH  Faraoland Esenjo Rafhael).
Raffe är en bror till våran tidigare hund Karen som gick bort 2004.

Tänkte att jag avslutar detta inlägg med lite bilder på våran gravida Holly och kärleksparet.

/ Tuija

 

 

 

 


Holly - 6 ½ vecka

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0