2 ½ vecka

Hejsan!

Nu är valparna 2 ½ vecka gamla och dem växer för fullt, alla väger + 800gr.
Idag när min dotter var här så bestämde vi oss för att det var dags att ge valparna några andra namn istället för Valp 1, valp 2 osv så nu är alla fint namnade. Fast jag måste säga att det valp 1, 2, 3, 4 började låta riktigt bra.
Låt mig presentera

Valp 1 numera vid namn Wild Pearl's "Bounty" Of Rafhael





Valp 2 numera vid namn Wild Pearl's "Benji" Of Rafhael





Valp 3 numera vid namn Wild Pearl's "Blake" Of Rafhael





Sist men inte minst Valp 4 numera vid namn Wild Pearl's "Bronx" Of Rafhael






Alla har öppnat ögonen förutom lille Blake men det kommer nog vilken dag som helst.
Jag måste också säga att Holly är en underbar mamma, hon är så duktig!
Det är otroligt kul att följa dessa små mirakels utveckling för varje dag som går.
/ Tuija

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0